Tegnap még megvolt. Tudom, mert éjszaka is érte nyúltam. Még reggel is ott találtam, és ezért nagyon hálás vagyok.

De most nincs. Nincs sehol. Vagyis csak messze. Elment az én Medvém. Még hallhatom a hangját, de már messziről, holnap meg még sokkal távolabbról, ha egyáltalán...

Tegnap még együtt töltöttük az egész napot. Sok mindent csináltunk - mindenből az utolsót, egy időre. Utolsó reggeli szöszmötölés és együtt ébredezés, utolsó ebéd együtt, utolsó közös program, utolsó nyúlsétáltatás és -dögönyözés, utolsó esti pezsgőkortyolás, utolsó meghitt beszélgetés... Minden-minden utoljára, mielőtt nyakába kanyarítja a zsákját és megy, hogy fél évig távol legyen.

Pedig tudtam, és számítottam is rá, de eddig csak az eszemmel fogtam fel. Most meg beleszakad a szívem. Bár visszatekerhetném a napokat, hogy legyen még néhány kettőnknek, csakis neki és nekem, együtt. Tegnap reggeltől minden másodpeccel közelebbnek éreztem azt a pillanatot, amikor búcsúképpen összekapaszkodunk és öleljük és szorítjuk egymást.

Reggel csak álltunk összeölelkezve a parkolóban, és nagyon-nagyon nehéz volt elengedni, tudva, hogy fél évig nem lesz rá alkalmam. Bent a melóban is olyan súly volt a mellkasomban, és persze folyamatos gombóc a torkomban. Mert tudtam, hogy itthon este már nem vár senki (jó, Misi megvan, de ő nem ugyanaz...)

Máskor is volt, hogy elment egy hétre, néha még jó is volt egy kis szusszanás, rendet raktam, olvasgattam, tettem-vettem, és közben folyamatosan tudtam, hogy este beszélünk telefonon és péntektől újra együtt leszünk. Most meg nincs miért hazajönni. Üres a lakás nélküle, mégis mindenhol ott van, a reggeli teásbögréjében az asztalon, a fregolin száradó pizsijében, a feje nyoma még ott a párnán, és az illata is ott lóg a sáljával együtt a fogason. De már nyugodtan benne hagyhatom a zárban a kulcsot, mert nem nem nyitja az ajtót hazaérve, és én nem szaladhatok elé. Csak ülök és potyog a könnyem és nem tudok semmit tenni ellene...

Szerző: Mary_N  2010.02.17. 18:46 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maryn.blog.hu/api/trackback/id/tr951766999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.17. 20:25:59

én vagyok a hülye, hogy az első bekezdés után továbbolvastam...
*sír*
másrészt köszi, legalább túl vagyok rajta...

sajnálom. sajnállak. téged is...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.18. 07:41:23

@Vagyok, aki vagyok...: De neki nem örökre kell elveszítenie legalább...

Jó, ettől még persze nem könnyebb egy kicsit sem! :(
Kitartás, anya. Vágj centit. Az előbb-utóbb elfogy, és ha már látod a végét, az tovább lendít a nehézségeken. Ha bármiben tudok segíteni, szólj! Tudod, itt lakunk a közelben, egy köpésre... :)

irkafirka 2010.02.18. 10:35:46

Nem irigyellek. De legalább tudod, hogy mire/kire vársz. Hamar el fog telni az a fél év, csak most nagyon friss az elszakadás. *ölelés*

Styxx 2010.02.18. 22:22:44

Ez annyira kötőszövet elé folyadékképző, hogy fél évig el lehet rajta szipogni. Akkor meg újra itt van és jöhetnek az örömkönnyek:-).
Hé, föl a fejjel, mindent összevetve az élet attól olyan szép, hogy néha majd' beledöglünk, mert annyira szomorú.
Várd a medvét és hallgass a patkányra:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.19. 12:05:07

Az én Nyuszóm is ma jön haza 3hét után, de ez is nagyon nehéz volt így külön. Amikor elment 4 napig nem tudtam enni, és csak ő járt egész nap a buksimban. Most meg azért mert jön haza.....
Találj vmit amivel le tudod magad foglalni, hátha gyorsabban megy majd az idő.....

kozgaztanar 2010.02.19. 13:59:46

fel ev es kozben semmi latogatosdi?
(sosem tudom, hogy elso kommentnel kell-e koszonni... szia! :)

Mary_N 2010.02.19. 17:55:35

@Styxx: hallgatok rád és várom nagyon

@Incifinci: örülök, hogy a Te Nyuszód már megjött, és eljön majd a pillanat, amikor én is ezt írhatom ide

@kozgaztanar: szia Neked is :) jön majd haza szabira, de még minden bizonytalan és ez a legpocsékabb

vagyok, aki vagyok... 2010.02.19. 17:59:23

@Mary_N: érdekes, erre most nagyon rímel az a levél, amit 2 perce kaptam.
"... ennél még talán az is jobb lenne, ha tudnánk, hogy nagyon sokára találkozunk, de azt biztosan, hogy mikor..."

aJeti 2010.02.19. 19:29:35

naaaa. naaaa.*sóhaj* nekem nagyon hiányzik ez az érzés. neked most tulajdonképpen jó.

díva naíva 2010.02.19. 20:58:18

@aJeti: irigy kutya vagyok, én is gondoltam erre :)

de bevallom most még irigyebb és akarom, hogy a vállamon sírj és egy kicsit velem pezsgőzz és úgy várjuk haza a Medvéd :)

Keep smiling.... jajjj...

Mary_N 2010.02.20. 19:39:31

@aJeti: @díva naíva: igen, igazatok van - nekem van kit várnom, megvan a "célszemély" és ezért igazán hálás lehetek a sorsomnak. Nektek pedig a legjobbakat kívánom: jöjjön el, akire vártok, vagy találjátok meg azt, aki csakis rátok vár valahol.
süti beállítások módosítása