Mert mi Medvémmel azok vagyunk, az tuti. De nemcsak mi, unokatesómék is hibbantak, már évek óta. Ők a bárányokat preferálják. Van nekik dögivel egy rakat plüss, mindegyiknek saját neve van, és persze saját(os) személyisége. Van például egy fekete bárányuk, aki rendkívül okos, ez abból is látható, hogy szemüveget visel. És mindenre tudja a választ, filozófiai eszmefuttatásait halandó ésszel fel sem lehet érni. Aztán ott van Bella bárány, aki igyekszik kitúrni unokatesóm élete párját a családi fészekből, és csakis magának kisajátítani unokatesómat, aki számára a legjobb pasi kerek e bárányworldben. Van még pl. Sálas bárány, aki többnyire sztoikus nyugalommal tűri, ha egy hátizsákban kell utaznia a vonaton, azonban más esetekben kifejezetten antiszociális hajlamokról tesz tanúbizonyságot.

Nekünk mosómedvénk van, aki Brunci (Brúnó, Bruncogi) névre hallgat. Ő a mi "gyerekünk". Természetesen ő is sok mindenhez ért, jól tud angolul és németül, valamint kiválóan énekli az AC/DC-től a Thunderstruck-ot. Csak hogy az alapokat említsem. Esténként persze velünk (most épp csak velem) van az ágyban, és általában egy darabig nem hagyja az "apját" elaludni. Különböző fontos és igen logikus kérdéseket tesz fel, majd szeretete jeléül apja orrába fúrja az orrát.

Csodás jelenet, amikor a telken unokatesómék bárányai és Bruncogi összejönnek, és amúgy plüss módra eszméket cserélnek az élet nagy kérdéseiről. Ezt nem mellesleg egy kb 25 perces kisvideó is tanúsítja. És még csak be sem voltunk rúgva...

Ja, hogy hülyék vagyunk? Ezt többször említettem már. :-)

 

 

 

 

 

 

Szerző: Mary_N  2010.03.16. 21:43 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maryn.blog.hu/api/trackback/id/tr861845533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.16. 22:09:20

De édes!!!!! :)))))
Én gyerek kezéből szoktam kikapni rendszerint drága Garfieldomat, ugye sünike tabu, és van Leó, akit meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt, egyszer huszas éveim közepe felé megálltam előtte, mint a gyerekek, kerek perec kijelentettem, hogy nekem Ő KELL! És ex megvette... Azóta is imádom!!! (Leót, nem exet, persze) ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.17. 08:36:07

Én egy óriási teknős párnával alszom....:-D És én sem állítottam soha hogy normális vagyok:-D

irkafirka 2010.03.19. 22:32:17

:-D nekem egy nagymamis majmóca van, akinek össze lehet tépőzárazni a karjait, nem alszunk együtt, de ő a legbecsesebb.
süti beállítások módosítása