Tiszta hibernálódás van, mióta Medve kiment. Ehhez aztán a szépséges időjárás is hozzájárul. Csak a meló, a túlóra. Este itthon meg a kismedve, vagyis a nyuszi. Bár rá is alig marad idő, csak nyomom benn az ipart. Hétvégén is ott dekkoltam, "növeltem a feldolgozottságot".

Ma aztán kirúgtam a hámból. Amúgy csajosan. Mert mit csinál egy - magamfajta - hibbant nő, ha hiányzik a párja és már a melóba temetkezés is sok? Hát megnéz egy romantikus filmet, jó pasikkal :-) Amolyan hol nevetek, hol meg sírok film, kockás pléd alól, sóhajok közepette. A sztori hollywood-i, a pasik közül meg lehet válogatni, nekem persze megvan a saját kedvencem... És Nektek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kicsit bővebben róluk:

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

Medvémnek pedig innen is üzenem 

P.S. I love you

 

 

 

Szerző: Mary_N  2010.03.15. 19:49 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maryn.blog.hu/api/trackback/id/tr871842115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.15. 20:36:34

De jó hallani felőled!!!! :))))
Nekem a baloldali, azaz a pótfiú a bejövősebb, de az eredeti sem rossz, bár hasonló karakterű a fizimiskájuk. Mindkettő tuti pasas!!!! ;) Azon a borostán azért még növesztenék, hogy ne szúrjon.
Amióta megvettem a filmet, sűrűn nézem, már az esztétikai élmény miatt is...

Mary_N 2010.03.15. 20:42:28

@Enchantée: bezony, én sem adnék egy Jeffrey Dean Morgant két Gerard Butlerért - hmmm, az a rosszfiús sárm a varázsolós tekintettel... :D

vagyok, aki vagyok... 2010.03.15. 21:23:41

no de lányok...! :)

örülök, hogy újra itt vagy!

díva naíva 2010.03.16. 18:20:55

szintén-szintén, mondjuk nekem a barna szem nagyon bejövős :):)

végre megvagy nyuszi :)

aJeti 2010.03.17. 09:17:23

zöld szem. a zöld szemek a nyerők.*sóhaj*

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.03.17. 15:21:27

...nemrég néztük újra ezt a filmet egy barátnőmmel... :D

...bár én Twilight és NewMoon rajongó is vagyok...talán inkább az utóbbi... :P

Na és az X-men:Kezdetek A farkas-Hugh Jackman?

ajj, ma megint tvnézős este lesz :D

irkafirka 2010.03.19. 22:33:43

szépen sorjában jöhetnének... *itt is sóhaj*

waterfall (törölt) 2010.03.23. 23:01:10

Bocs, nekem egyik sem jön be ;) :D

Mary_N 2010.03.28. 13:05:28

@waterfall: ezegyszer megbocsájtok :)
süti beállítások módosítása