Tegnap beduzzogtam Medvére. Egész nap hiába vártam a hívását.

Általában két naponta tudunk beszélni, a kinti irodából tud csörögni, mert az itthoni mobilt ingyenesen hívja. Igaz, vannak elegen kinn, és mindenki szeretne a családjával kommunikálni, szóval néha csak késő este kerül rá sor, de azért normális kontaktban vagyunk.

Pénteken meló után átmentem anyujához, előtte küldtem Medvémnek egy sms-t. Mert van nála kinn egy helyi mobil, hogy legalább üzenni lehessen, ha valami sos van. Szóval pénteken, mielőtt elindultam a melóból, küldtem üzit, hogy négy körül anyujánál leszek, így aztán vele is tudott beszélni. És akkor azt mondta, hogy hív szombaton, kora délután, hogy kicsit nyugisabban tudjunk dumcsizni.

Szombaton én még bementem a melóba - van megint dögivel - és vártam, hogy csörögjön. Fél 3-kor hazahúztam, tettem-vettem, de hiába bűvöltem közben a mobilt, semmi. Már fél 6 volt, az meg náluk odakinn este 9, de még mindig semmi. Fél 9-kor (ott éjfél) már a guta ütögetett. Tudom, hülye vagyok, de ilyenkor iszonyú düh bír kitörni rajtam. Hogy én itthon csak várok, mert őmedvesége kitalálta, hogy ő most akkor kambodzsázik fél évet. Még csak egy hónap telt el, de gyűlölöm a várakozást. Várni, hogy írjon, várni hogy hívjon, várni, hogy megtudjam, mikor jöhet haza 2 hét szabira. Közben belefulladok a saját melómba, és közben adjusztálom anyuját, befizetem a csekkjeit, és csak várok és várok. Ő meg nem hív. Még csak egy sms-t se küld a helyi mobilról, hogy bocs, ma nem megy. Úgyhogy dühöngök.

Dühömben küldtem fél 9-kor egy sms-t, hogy hát akkor köszi a hívást, jó éjt, jó hétvégét. Azzal kikapcsoltam a mobilt. Mert ilyenkor dafkés vagyok. És rohadt morcos. És főleg: ha nincs bekapcsolva a mobil, akkor legalább nem várom a hívását.

Utálom ezt az érzést, a tehetetlen dühöt az egész szitu miatt. Most csak azt érzem, hogy akaratom ellenére bele vagyok kényszerítve egy olyan helyzetbe, ami ellen semmit sem tehetek. Elfogadtam az ő döntését, hogy kimegy, mert el kellett fogadnom. És ezzel együtt el kellett fogadnom a fél év folyamatos várakozást is, meg sok egyebet, amit addig, míg kinn van, nekem kell megoldanom egyedül, és sokszor - helyette. És semmi kedvem az egészhez.

22 éves korom óta élek egyedül, külön anyámtól, és a magam elképzelései szerint. Ha valamit nagyon nem akartam, hát nem csináltam. Ha valamivel nem értettem egyet, hát nem vettem részt benne. Ha egy helyzet kényelmetlen, kellemetlen, fájó és rossz volt a számomra, akkor kerestem valami megoldást, vagy igyekeztem magam mögött hagyni. Most meg itt egy helyzet, amivel se nem értettem egyet, se nem akartam, és mégis iszom a levét, tehetetlenül, mert nem tudok megoldást, és nem tudom magam mögött hagyni. És dühöngök. És akkor még a telefont is hiába várom.

Asszem, ma én is veszek egy üveg bort, á lá Szingli :-/

Szerző: Mary_N  2010.03.28. 10:49 17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maryn.blog.hu/api/trackback/id/tr241874373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.28. 14:41:10

Azóta remélem már visszakapcsoltad a telefont, és beszéltetek is... :)
Nyugi, ez már csak így megy...
Nem ilyenben, de hasonlóban volt részem gyerek apja révén, és nekem még a gyerekről is gondoskodnom kellett (jó, Neked is ott van a kicsi, tudom).
Kitartás! Látod, már egy hónap el is telt, ennyivel is kevesebb van hátra!!!!! :))))))))
Igyatok együtt Szinglivel. Kettesben csak könnyebb, nem?;)

aJeti 2010.03.28. 17:39:09

pont így éreztem volna magam, és pont ezt tettem volna. pont.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.28. 21:35:15

@aJeti: jéééé, én már nem. nahát. nocsak.

de azért még emlékszem rá :) a bor jó lesz rá, különösen, ha van kivel meginni :)

irkafirka 2010.03.29. 09:05:10

grrr! te is csakazértse típus vagy, remélem azóta tisztáztátok.

kozgaztanar 2010.03.29. 13:21:18

ne dafkezz, nem tesz jót az emésztésnek!
bort meg ne azért, hanem csak úgy ... finoman. kedvtelésből!
(csak tanács)

sing-lee 2010.03.29. 14:55:54

Na szép. Nemsokára szállóige leszek...

Mary_N 2010.03.29. 18:09:35

jelentem, dafke belefulladt a borba - no meg igen jót tett, hogy Medve jelentkezett és szánta-bánta (nagyon helyesen)
:)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.04.02. 14:20:34

a bor egészséges és gyógyhatású! :-)

aJeti 2010.04.30. 12:55:03

*az ujjaival dobol az asztalom*

aJeti 2010.05.04. 14:43:19

*reszeli a karmát*

sing-lee 2010.05.21. 11:37:07

Na mi van, utánamentél??

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.06.25. 22:48:21

merre jártok? hhe? :(
Szépen vegyél példát rólam és írj újra, jó? :)

sing-lee 2010.07.24. 12:44:10

Hahóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.31. 16:11:28

Ha jól számolom, Medve lassan hazatér, ha még eddig nem tette meg... Jól számolom? :)))
süti beállítások módosítása