Az oké, hogy a pasik imádják ezt a régi-új kártyajátékot. Na de hogy én is...? :))

Medvém úgy egy éve megtanítgatott az alapokra. Kész vicc volt, mert ugye ketten nem jó pókerezni, ezért befogtunk két plüsst tanulni. Az egyik vele volt, a másik velem, vagyis én voltam a plüss is. Na szóval izé... És gombok voltak zseton meg lóvé helyett. Lényeg, hogy valamelyest megtanulgattam, mi a flush meg a kisvak, nagyvak. Épp csak annyira, hogy baráti társaságba is el lehessn vinni játszogatni engem is.

Aztán az első haveri "bajnokságon" mondogatták is, hogy szűz kéz szerencsét hoz, épp csak lecsúsztam az első helyről. Medvém meg paskolta a vállam, hogy ügyi vagyok.

Na most meg hazajött egy pókerprogrammal. Lehet vele mindenfélét, 6 játékos, meg 12, mag tournament 30 versenyzővel, meg 100-zal, azok már a valamik, mert pontot is lehet gyűjteni, amivel még nagyobb tournamentbe is be lehet nevezni.

Na és akkor én hétvégén leültem a gép elé.

Fura, jó pár barátnőm volt, aki amiatt balhézott állandóan a pasijával, mert a drága egész nap a gép előtt ült és játszott. Nekem ilyen bajom sose volt. Csak pár apró lépést kell megjegyezni hozzá. (1. lépés: "Jajszivem, muti, hogy kell ezt csinálni?", 2. lépés: ""Megpróbálhatom én is?" 3. lépés: ekkor már enyém a gép :))

Szóval hétvégén kipróbáltam a számítógépes pókerprogramot. Először 6 résztvevőset. Elvesztettem. Mármint elsőre, de nem adtam fel. Aztán a kitartásom meghozta az eredményét. Medvém mondta, hogy azt a 30 főset nézzem meg, az már döfi, neki még nem sikerült.

Hümm... nekem meg igen... Szereztem is vagy 400 pontot, amit másnap reggel Medvém jól elvert, és mondta, hogy ez azért van, mert a magasabb szintű tournament, ahova már beugró kell, az már szivatósabb. Na jó, összekapartam egy újabb nyereséggel a beszállót, hogy én is kipróbálhassam a magasabb szintű izét. És... hümmm... már megint nyertem.

Tudom én, hogy ez nem nagy dolog. Igazából tök egyszerű logika szerint épül fel a program, és kis gyakorlással lehet tudni, mikor van valamije a többi versenyzőnek, és mikor blöffölnek. A ciki csak az, hogy nem volt őszinte az öröm Medvém arcán.

Végül is, szóljon az a pasi, amelyik önzetlenül örül, ha a csaja veri pókerben a gépet...

Szerző: Mary_N  2009.12.08. 20:18 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maryn.blog.hu/api/trackback/id/tr831584330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.12.08. 20:36:39

Váááá, imádom a pókeres csajokat!! Szegény Medve, kicsit most bosszúsan dörmög a bajsza alatt.
Ha akarod elviszlek emberek közé pókerezni, nincs annál jobb mikor mutatod a blöfföt :)

díva naíva 2009.12.08. 23:18:20

lényeg, hogy előkerültél :) és jól vagy, engem a póker nem húz fel, de ha téged igen, akkor én is örülök és annak is, hogy itthon a Medvéd, tessék vele foglalkozni, pókerezni ráérsz, ha nem lesz itthon ;)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.12.09. 07:37:02

De jó újra hallani felőled! :)
Én kanasztázni szeretek, a póker nem izgat fel...
Inkább egy jó kis társasjáték. ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.09. 08:31:43

@szingliman: nem, annál nincs jobb, mint amikor azt picsázod el mindig aki megtanított játszani:-)))) Az én párom dühöngni tud, amikor elverem:-) Sokszor azért hagyom is nyerni, mert ha nagyon elhúznék, akkor tisztára kilenne:-)

Én is örülök, hogy újra visszatértél. Jó újra hallani felőled.Kellemesen használjátok ki az időt Medvével:-))))

domdodom69 (törölt) 2009.12.09. 13:03:57

végre! :DD
örülök, hogy jól vagy, ez a pasi verés pedig... hát igen, ezt kevesen tűrik jól.
engem egyszerűen nem bír lekötni a póker. de vannak egyéb hazudós játékok és bizony jó vagyok benne :)

sing-lee 2009.12.09. 13:43:23

@vagyok, aki vagyok...: a póker nem hazudós játék. 95 %-ban igazat kell mondani, hogy bevegyék a blöffödet. De amikor bejön, nagyon fel lehet vele b@szni a népeket :) Onnantól nyerő vagy!!

domdodom69 (törölt) 2009.12.09. 16:26:52

@szingliman: ez a többi hazudósban is így van :) nem lehet mindig blöffölni. csak a megfelelő pillanatban :)

Mary_N 2009.12.09. 18:44:59

@szingliman: emberek között más, kiszámíthatlanabb (a gép viszont mindig ugyanazon az elven reagál)
@Incifinci: igen, igennnn!!! az a legjobb, mikor a tanítvány gyepálja a "mestert!!!" :-DD
@vagyok, aki vagyok...: bezony, hazudni csak úgy érdemes, hogy benne legyen az igazság egy szelete (és akkor kisebb az esély a lebukásra)
@díva naíva: @Enchantée: hát így hiányoztam? :-) ksözönöm, ez még jobb érzés, mint nyerni *pusz-pusz*

sing-lee 2009.12.18. 11:06:55

@Mary_N: hol van már az új poszt??? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.12.22. 11:30:33

Téli álomra vackoltad magad Medvével???? :D
Azért még tavasz előtt adj életjelet magadról... Pussz

díva naíva 2009.12.22. 11:47:18

kellemes karit medvével, hiányzol Nyuszi :'(

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.12.29. 11:18:27

@Mary_N: noel holcroft (ha így hívják) is így kezdte ;-)
süti beállítások módosítása